אורי לוי - אימון אישי

 
 






 
 


תפיסות עולם

רובין שארמה מדגיש בספריו והרצאותיו את המשפט "אנו לא רואים את העולם כפי שהוא, אנו רואים אותו כפי שאנחנו". המוח שלנו מורכב מאוסף של אמונות- אוסף של תפיסות עולם שלפיהן אנו פועלים. את חלקן הגדול אנו מאמצים כבר בגילאים הקטנים וממשיכים לחזק אותן כשאנו מתבגרים. אם הורינו אמרו לנו שהחיים הם הישרדות ושכל אחד צריך לדאוג רק לעצמו (ובשום שלב בחיינו לא נשים סימן שאלה על תפיסת עולם זו), סביר להניח שכך יראו חיינו – חיי הישרדות. משכורת ממוצעת, תככים, מריבות והרבה מרפקים בשוק העבודה. אולם אם נפתח את עצמנו לרעיונות חדשים כגון: החיים מלאי הזדמנויות, גם בזמן פיטורים, משברים או תקופות מיתון, יחסי win win בעבודה יכולים 'להגדיל את העוגה' עבור שני הצדדים, אנרגייה ואהבה לעיסוק שלנו הם מקור להצלחה ולפריצת גבולות – בעזרת אמונות מעין אלה, נפסיק לפחד ונרחיב את מספר האפשרויות העומדות בפנינו בכל תחום בחיים!

 
אם הייתי ממשיך להאמין שלבנות אתר אינטרנט זה חייב להיות מסובך וחייב לעלות 5000 ₪, לא הייתי פוזל לצדדים ומגלה דרך פשוטה, קלה וזולה לבנות אתר אינטרנט בעצמך בעלות אחסנה של 50 ₪ לחודש בלבד! (ואני ממש לא מומחה במחשבים...).
 
תחשבו קשה, תקבלו קשה. תחשבו קל, תקבלו קל.
תחשבו שאין, תחוו מחסור. תחשבו שיש מספיק לכולם, תחוו חיים של שפע!
תחשבו שכסף זה מלוכלך (ושהעשירים גונבים), לא תהיו עשירים.
תחשבו שקל לעשות כסף, ותמצאו את הדרך לכך!
 
בואו נישאר פתוחים, נקשיב לאחרים, נסתכל לצדדים ונחפש דרכים נוספות ללכת בהן. דרכים מחייכות, קלילות, אופטימיות ומלאות הזדמנויות. יש הרבה אנשים טובים בעולם. הרבה אנשים שישמחו לתת לנו, לעזור לנו וללמד אותנו. הרבה מתנות מוגשות אלינו בכל יום, אך אנו אפילו לא רואים אותן.
 
ולאלה שחושבים שהמכתב הזה הוא אופטימי מדי, כי אלה לא החיים 'האמיתיים'... רגע, עצרו! אל תזרקו את המכתב לפח (: קיבלתם משהו, תסתכלו על זה שוב, תחשבו על זה. אולי לא תמיד היה לכם קל בחיים, אולי חוויתם קשיים רבים, אך השאירו מקום לאמונה נוספת על העולם שלנו, לצד אחר של החיים - לכיף, לשמחה, לחיוך ולאופטימיות. שימו סימני שאלה על מה שאתם חושבים שאתם יודעים, כי אולי זה רק מגביל אתכם. בחנו שוב את הדברים. העבירו את הפוקוס לצד האופטימי, הקליל והרגוע של החיים וכך תחוו גם אותו. זכרו: אנו לא רואים את העולם כפי שהוא, אנו רואים אותו כפי שאנחנו!
 
במתנה (:

אורי

Bookmark and Share

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 שלח



 
לייבסיטי - בניית אתרים