אורי לוי - אימון אישי

 
 






 
 

 


קצת על עצמי... 


את דרכי בעולם התחלתי ב- 1980. כמה זמן עוד נשאר לי? אני לא בדיוק יודע. אני כן יודע שהגעתי לעולם כדי להינות מהשפע שהוא מציע - כך בגיל 21, כמו רבים אחרים, נדבקתי בחיידק הטיולים. במסעותי בעולם ביקרתי במדינות רבות, ראיתי מקומות מיוחדים ופגשתי אנשים נפלאים, שהשאירו בי את חותמם לעד.

הטיולים שעשיתי הפתיעו אותי לעיתים קרובות והראו לי פנים שונות של העולם. צדדים שלא הכרתי לפני כן. ראיתי עושר וראיתי עוני, ראיתי שמחה וראיתי עצב. ואז ראיתי עושר ועצב יחדיו ולא הבנתי, התבלבלתי. לאט לאט למדתי שאותם רגשות נמצאים אצל העני בהודו ואצל הכוכב ההוליוודי בו זמנית. אותם הרגשות מופיעים אצל כל האנשים. כאדם החותר אל שמחה ושלווה פנימית הנושא סקרן אותי במיוחד.

אני אוהב אנשים ונהנה להכיר אנשים חדשים. המפגשים עם אנשים שונים מרחבי העולם נהיו למטרת הטיולים והפכו למסע בו חקרתי את מחשבותיהם ורגשותיהם של בני האדם. במקביל לכך, הרצון לתת יד ולתרום לאחרים הלך וגדל מיום ליום. תוך חתירה להתפתחות אישית הרחבתי את מקורות הידע שלי לשמיעת הרצאות וקריאת ספרים מדהימים שעיצבו, השפיעו ותרמו רבות לחיי. כמו כן, תרגול מדיטציה, לימודי בודהיזם ולמידת דרך הזן, העשירו את חיי בתובנות, בנוכחות לרגע ובשקט פנימי.

במקביל ללימודי 'השטח' עברתי בארץ את המסגרות השונות בהנאה והצלחה. לימודי חובה, שירות צבאי כמפקד ומדריך בבית הספר למודיעין ולימודי תואר ראשון במנהל עסקים במרכז הבינתחומי הרצליה. בסיום הלימודים הצטרפתי לחברה משפחתית, העוסקת ביבוא ושיווק מזון, בה למדתי פנים נוספות של העולם העסקי. ראיתי עסקים וחברות משגשגות וראיתי כאלה שפשטו את הרגל. הבחנתי כיצד אופן ניהול החברה משפיע ישירות על ביצועיה. התבוננתי, ספגתי ולמדתי. הסתכלתי על העסק שלנו, הסתכלתי על עצמי. ראיתי שהעבודה העצמית שאני עושה מביאה ריכוז ודיוק לפעולות שאני מבצע במהלך יום העבודה ובכך תורמת לאיכות העשייה העסקית. 

הרצון לתרום לזולת והאמונה בחשיבות ההתפתחות האישית הביאו אותי לעולם האימון אותו בחרתי לשלב בחיי המקצועיים. את שיטת האימון לפיה אני עובד למדתי בבית הספר emotion ברמת גן, בהנחייתה של נטלי בן דוד. באפריל 2009 סיימתי את קורס המאמנים והתחלתי את דרכי כמאמן. מאז ועד היום אני עובר הכשרות והשתלמויות נוספות, חותר אחר ידע חדש בתחום האימון ונהנה ללמד ולהישאר תלמיד בו זמנית - סטטוס שאולי יאפיין אותי עד יומי האחרון. 
 

 

 
 
לייבסיטי - בניית אתרים