אורי לוי - אימון אישי

 
 






 
 


בילוי פרטי
 
ספריו המצליחים של פאולו קואלו מדברים על מסעות. מסעות במקומות נסתרים בעולם ומסעות פנימה, אל הכוחות הנסתרים של האדם. נראה שהמסע פנימה מלווה במסע חיצוני - בפגישה עם מציאות חדשה או עם אנשים חדשים, שמעירים את הגיבור להסתכלות חדשה על העולם ועל עצמו. אנשים מזדמנים, שמגיעים לחיינו כדי להראות לנו משהו ואז ללכת. פגישות קצרות, אך משפיעות ביותר במידה ואנו נותנים להן רשות להשפיע כך.

לרובנו קשה לפנות זמן למסעות ארוכים בעולם וחלקנו כלל לא מעוניינים בכך. אך האם ניתן לצאת למסעות קטנים כאלה כאן, בשגרה, במקום בו אנו חיים ו(חושבים שאנו) מכירים כל כך טוב? כן. וזה אפילו מומלץ!
 
הסופרת ג'וליה קמרון מציעה בספרה 'דרך האמן' פעילות שנקראת – בילוי אמן.
"...בילוי אמן הוא פרק זמן, אולי שעתיים בשבוע, המוקדשים לטיפוח התודעה היצירתית שלך, האמן הפנימי שבך, בצורתו הראשונית. בילוי אמן הוא טיול, פגישה עם חבר, שאותה אתה מתכנן ועליה אתה שומר מפני כל."
הכוונה לחבר הכי טוב שלכם – אתם עצמכם. והכוונה לתכנן את הפגישה מראש ולדאוג לכך שהיא תתקיים במועד ולא תתבטל!
"לבילוי אמן תיקח אך ורק את עצמך ואת האמן הפנימי שלך, הוא הילד היצירתי שלך. לבילוי אמן שלך לא יצטרפו אהובים, חברים, בני זוג, ילדים – אף לא אחד."
 
טיול על שפת הים, בפארק, טיול בשוק, במרכז העיר. נסיעה אל הכפר/המושב הקרוב, ביקור במסעדה שעוד לא טעמתם את מטעמיה, קניית כלי נגינה חדש ולמידת הניגון בו – התנסות חדשה בדבר שמעולם לא הכרתם. התרחקות מהסביבה, או לחילופין טיול בין ההמונים ושיחות עם אנשים שונים מכם ומחבריכם. כל דבר שונה, כל דבר שלא בשגרה שלכם מתקבל בברכה.
הזמן הזה, לבד, עם עצמכם, יעשה פלאים (הרחבה ניתן לקרא ב'דרך האמן'). הזמן הזה יגרום למחשבות שלכם לעצור, להירגע ולנדוד למקומות חדשים. וכשהמחשבות משנות כיוון, העולם המוכר נראה אחרת.
 
אז למי שכבר מתכנן בילוי אמן לשבוע הקרוב אני מאחל הרבה הנאה! ואני בטוח שזה מה שיהיה!
ואם מישהו חושש מהקושי להסביר זאת לסביבה הקרובה (נניח לבן/בת הזוג שמחכים בבית...) אאחל הצלחה גם במשוכה זו. הסביבה מכירה אותנו בצורה מסוימת ולעיתים קרובות מעדיפה שנישאר כמו שאנחנו, למרות שאנו עצמנו רוצים להשתנות. אז למי נקשיב?
 
 
מסע מהנה!
 
אורי
 
Bookmark and Share

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 שלח



 
לייבסיטי - בניית אתרים